Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΤΡΟΦΕΑ

 Οι περισσότεροι φίλοι  ,ειδικά οι πιο νεαροί σε ηλικία,προσπαθούν να βρούν ένα κουτάβι που θα είναι φτηνό και σε πρώτη φάση θα τους αρέσει οπτικά...Λογικό...Δεν γνωρίζουνε τίποτα που να έχει σχέση με pedigree,με μορφολογία,με επιλεκτική εκτροφή,με σωστή εκτροφή Γ.Π ...Ένα βιβλιάριο εμβολίων είναι αρκετό και κάποιοι μάλιστα πληρώνουν αρκετά ακριβά σκυλιά που συνοδεύονται μόνο με αυτό...Οι περισσότεροι κάνουν βιαστικά την επιλογή τους και καταλήγουν με ένα σκυλί που έχει τα αυτιά σηκωμένα και μοιάζει με Γ.Π ,του δίνουν όλη την αγάπη τους και όσο αρχίζουν να μαθαίνουν περισσότερα πράγματα για την ράτσα βλέπουν ότι ο σκύλος τους μοιάζει με Γ.Π και τελικά κάποιοι αποφασίζουν να το αφήσουν κάπου στο δρόμο αφού σαν εικόνα δεν τους ικανοποιεί πια...Δεν κατηγορώ κανέναν από τους φίλους επειδή ξέρω πως έχουν άγνοια όπως είχα και γω κάποτε !!!Βλέπω φώτο από το πρώτο μου Γ.Π που αγόρασα από έναν ιδιώτη πριν 11 χρόνια περίπου και λέω ''αν είναι δυνατόν να είχα εγώ τέτοιο σκυλί''...Πριν 7 χρόνια εμπιστεύτηκα έναν ''φίλο '' κτηνίατρο να μου φέρει σκυλιά από την Ουγγαρία και ακόμα τρέχω να βρω άκρη με τα πλαστά pedigree...Πριν 4 χρόνια γνώρισα έναν άλλο κτηνίατρο,αποκτήσαμε φοβερή φιλική σχέση , μου είπε θα φέρουμε τα καλύτερα από Σερβία με σούπερ pedigree αυτή την φορά ...Δυστυχώς  και τα 2  παρουσιάσανε προβλήματα υγείας.Δε λέω ,αυτές οι χώρες έχουν πολύ καλά σκυλιά αλλά πρέπει να πας μόνος σου να τα δεις και να τα φέρεις και όχι να σου τα φέρει κάποιος ξένος...Στο μεταξύ έχω μπει εδώ μέσα στην ομάδα πριν 4 χρόνια περίπου και αρχίζω και μαθαίνω πολλές λεπτομέρειες που αφορούν τη ράτσα...Γνωρίζω κόσμο που ζει για την ράτσα ,που με βοηθάει με τους διαλόγους που κάνουμε,άτομα που εκτιμάω πάρα πολύ,άτομα που τα σέβομαι και με σέβονται πια!!!Και τελικά καταλήγω να κάνω αγορά κουταβιού από ελληνικό εκτροφείο και το σκυλί να είναι ανώτερο των προσδοκιών μου...Έχουμε πολύ καλά και πολύ αξιόλογα σκυλιά φίλοι μου στην Ελλάδα και έχουμε και εκτροφείς με μεράκι που τους αρέσει αυτό που κάνουν...
    Υ.Γ 1...Να ακούτε κάποιους εδώ μέσα στην ομάδα που έχουν πάθει ζημιές και θέλουν να σας βοηθήσουν να τις αποφύγετε εσείς και μην βιάζεστε να τους κατακρίνετε ...
   Υ.Γ 2...Μπορει να μην γράφω ακριβώς με ποια κριτήρια επιλέγουμε εκτροφέα,ωστόσο η προσωπικές μου εμπειρίες ίσως σας λένε τι να αποφύγετε σίγουρα!!!
   Υ.Γ 3...Δεν είμαι  εκτροφέας,είμαι μεγάλος λάτρης της ράτσας !!!
                                                   
     φίλος ομάδας  !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ...ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΠΟΤΕ

GREEK FANS

GREEK FANS