Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

''AΠΛΑ ΕΝΑΣ ΣΚΥΛΟΣ''

''ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΣΚΥΛΟΣ''

Από καιρό σε καιρό κάποιοι μου λένε ''χαλάρωσε'' , είναι ''απλά ένας σκύλος'' ή '' είναι πολλά τα χρήματα που έδωσες απλά για ένα σκύλο’’Δεν μπορούνε να καταλάβουνε τις αποστάσεις που ταξίδεψα ,το χρόνο και το χρήμα που ξόδεψα ''απλά για ένα σκύλο’’Κάποιες απο τις πιο περήφανες στιγμές μου τις έζησα με έναν ''απλό σκύλο''.Πολλές ώρες περάσανε με μοναδική παρέα ''απλά ένα σκύλο’’ και ούτε μια φορά δεν ένιωσά αδύναμος.Κάποιες απο τις πιο λυπηρες στιγμές τις πέρασα παρέα ''απλά με έναν σκύλο’’.Αυτές τις σκοτεινές μέρες το ευγενικό άγγιγμα ενος ‘’απλού σκύλου’’ μου παρείχε παρηγοριά και σκοπό ώστε να ξεπεράσω τις δυσκολίες της ημέρας .
Αν και σύ πιστεύεις οτι είναι ‘’απλά ένας σκύλος’’ τότε θα πρέπει να καταλάβεις οτι φράσεις όπως ''απλά ένας φίλος'' ''απλά ένα ηλιοβασίλεμα ‘’ ‘’απλά μια υπόσχεση’’ ‘’απλά ένας σκύλος’’φέρνουνε στη ζωή μου την ουσία της φιλίας της εμπιστοσύνης και της αχαλίνωτης αγνής χαράς .’’Απλά ένας σκύλος’’ μου βγάζει τη συμπόνοια και την υπομονή που με κάνουνε καλύτερο άνθρωπο.Εξαιτίας ‘’ενός απλού σκύλου ‘’ ξυπνάω νωρίς το πρωί ,κάνω μεγάλους περιπάτους και σκέφτομαι με λαχτάρα το μέλλον.
Για μένα και για κάποιους τύπους σαν εμένα δεν είναι ‘’απλά ένας σκύλος’’, είναι η ενσάρκωση απ ολές τις ελπίδες και τα όνειρα για το μέλλον,οι τρυφερές αναμνήσεις απο το παρελθόν και η μοναδικότητα της στιγμής .’’Απλά ένας σκύλος ‘’ βγάζει απο μέσα μου οτι καλό υπάρχει σε μένα και με βοηθάει να ξεχάσω όλες τις στενοχώριες της ημέρας .
Ελπίζω μια μέρα οι άνθρωποι να καταλάβουνε οτι δεν είναι ‘’απλά ένας σκύλος’’ αλλά αυτό που μου βγάζει την ανθρωπιά απο μέσα μου και με κρατά μακριά απο το να είμαι ‘’απλά ένας άνθρωπος’’
Οπότε την επόμενη φορά που θα ακούσεις την φράση ‘’απλά ένας σκύλος’’ ,χαμογέλα γιατι ....‘’απλά δεν καταλαβαίνουνε ‘’
                                                                                                                     μετάφραση κειμένου
                                                                                                                     Σαρρής Αλέξανδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ...ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΠΟΤΕ

GREEK FANS

GREEK FANS