Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !!

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !!

Σήμερα έχασα την καλή μου Μπρέντα.
Η στεναχώρια για μένα δεν ξεκίνησε σήμερα που πέθανε ο σκύλος μου. Ξεκίνησε πριν 4 μήνες, όταν διαπιστώθηκε η ασθένειά της. Σήμερα που την έχασα, απλά έφτασε στο αποκορύφωμά της. Σήμερα για τελευταία φορά χάιδεψα το άψυχο σώμα της και μετά την έθαψα.
Εγώ τη Μπρεντούλα μου τη φρόντισα όσο μπορούσα. Την έτρεξα σε γιατρούς, σε νοσοκομείο ζώων, ξόδεψα όσα χρειάστηκε και γενικά της συμπαραστάθηκα μέχρι το τέλος. Μαζί παλέψαμε αυτούς τους μήνες, αλλά τελικά δεν τα καταφέραμε.
Χθες βράδυ προσπαθούσα πάνω από μια ώρα να της δώσω να πιει λίγο γάλα. Έβλεπα στα ματάκια της ότι έρχεται το τέλος και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Μα τίποτα !! Ήταν οδυνηρό !!
Ξέρω πως λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει η απώλεια ενός ζώου που το έχεις σαν μέλος της οικογένειάς σου. Που είναι το "τετράποδο" παιδί σου. Ας μην υποτιμάμε λοιπόν τον πόνο που αισθάνεται κάποιος, επειδή απλά "ήταν ένας σκύλος".
Δεν μπορώ να περιγράψω πως νοιώθω. Ήταν το καλύτερο σκυλάκι !! Ήταν ο καλύτερος και ο πιό πιστός μου φίλος !! Ήταν για μένα πηγή συντροφικότητας, ασφάλειας, αγάπης χωρίς όρους, αφοσίωσης, χαράς, ...... !! Την αγάπησαν όσοι την γνώρισαν. Για την νοημοσύνη της, την αφοσίωσή της, τα παιχνίδια της, την καλοσύνη της, τα πάντα της !!
"Αν ξέρεις να χαμογελάς σημαίνει ότι ξέρεις τα πάντα" είχε πει ο Ίσβαν Βέρες. Και το σκυλάκι μου ήξερε να χαμογελάει. Όταν με έβλεπε χαμογέλαγαν τα μάτια της !! Γιατί ήξερε τα πάντα: "ΌΤΙ Η ΖΩΗ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ"
Καλό ταξίδι καλή μου!! Πάντα θα σε θυμάμαι !!
                                                                                                Θάνος Γκουβέτσος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ...ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΠΟΤΕ

GREEK FANS

GREEK FANS